Oldal tetejére
Ugrás a főoldalra

Szoftverkészítés - GYSE System

Cégünk által fejlesztett rendszer 1997 óta működik, a partnerek és a külső elvárások igényei szerint folyamatos fejlesztés alatt áll. A GYSE System gyógyászati segédeszközöket forgalmazó cégek eszköze, a programmal a cégek forgalmukat elszámolhatják az OEP felé. Az OEP a programot az általa elvárt követelményrendszerrel összevetette és a hitelesítési folyamat során a programot elfogadta. Természetesen a követelmények a TB támogatási rendszer módosulásait követik, így a program élettörténetében sok fejlesztés áll.
A GYSE System 2.5 verziója három fő modulból áll, amelyek önállóan is működőképesek. Első ezek közül a Vény Elszámoló Modul. mely képes a cég által vényen kiadott eszközök számítógépes rögzítésére, visszakeresésre-módosítására, havi elszámolások készítésre az OEP felé, a nyomtatott és elektronikus formában. A Szervíz Modul alkalmas a hallókészülékekhez kapcsolódó szervíztevékenységek rögzítésére. A szervíztevékenységek költségeinek elszámolása csak egyedül ezen a modulon keresztül nem lehetséges, de a modul képes adott időszaki adatok átküldésére a Vény elszámoló modul részére, amely képes az adatok bevonására a havi elszámolásokba. A rendszer harmadik modulja egy Készletkezelő Modul, amely a forgalmazott eszközök nyilvántartását segíti, a forgalom követésére, nyilvántartására, illetve statisztikák és kimutatások készítésére alkalmas.
Mindhárom modul rendelkezik közös részekkel, mint termék, partner, betegnyilvántartás, melyek a modulok önálló használata esetén nélkülözhetetlenek, együttes használat esetén azonban közös adatokat használnak, elkerülve a kétszeres rögzítés szükségességét.

Rendszerkövetelmények: min. Pentium II 450 Mhz, 64 MB RAM, Windows 9x/2K/XP.